LOS INTERNET SENSACTIONE AMERICANO
DOS AMIGOS GRANDE

Makes sense? No?

WHY IS THIS WEBSITE BANNED IN CHINA?
MAKE FREE ANONYMOUS PHONE CALLS


You've been watching this for 00:00:00. Have another beer!

Share - Follow claushicks on Twitter - Share on Twitter





Hey Pablo test your ears


Manamana Doo Doo Doo Doo Doo




Extend the life of your print cartridge


 

DOWNLOAD THE MOBILE PHONE RINGTONE


Comments to date: 45988. Page 39 of 920. Average Rating:

Vanky   
Nitra,  Slovakia

5:00am on Friday, April 22nd, 2011 

Dobra picovina :D

ezzau   
Fortaleza,  Brazil

3:59am on Friday, April 22nd, 2011 

a cara da riqueza dos pobres. kkkkkkkk ilario

da   
Location unknown,  

2:32am on Friday, April 22nd, 2011

dsafasdg

LOL   
Santiago,  Chile

6:57pm on Thursday, April 21st, 2011 

ROFL
OMG THIS IS AWESOME ¡¡¡
THANX ¡¡¡
:D

SR11   
Obregon,  Mexico

6:18pm on Thursday, April 21st, 2011 

ES GENIAL :D

Manuel   
Location unknown,  

5:55pm on Thursday, April 21st, 2011 

lalalalalalalalalalala Ahhhhhhh ???? Jajajajaj

Delfoo   
Buenos Aires,  Argentina

5:44pm on Thursday, April 21st, 2011 

Muuy buenoo Estoo alegra kuand me sienta mal :S

Nya   
Chile,  Chile

4:55pm on Thursday, April 21st, 2011 

AHAHAHAHAHA HE VISTO ESTO DURANTE DOS HORAS Y MEDIA XD

eu   
Curitiba,  Brazil

4:49pm on Thursday, April 21st, 2011 

pedobear ao fundo... LOL

aninha m.   
Maceió,  Brazil

3:59pm on Thursday, April 21st, 2011

aaaah adorei o tigre, caramba. vivo repassando esse site pra todos que conheço. não dá pra parar de rir. KKKKKKK'

Murilo   
Santo André,  Brazil

3:38pm on Thursday, April 21st, 2011 

muito supimpa

@TIIACAPSLOCK   
Location unknown,  

3:01pm on Thursday, April 21st, 2011 

LINDS

weee   
Pontevedra,  Spain

2:49pm on Thursday, April 21st, 2011 

mi pagina favorita

Miya   
Location unknown,  

2:42pm on Thursday, April 21st, 2011 

wtf this nigga on the wallpaper!?

sweetlunacy   
Vitoria,  Spain

2:01pm on Thursday, April 21st, 2011 

que bueeeeeeeeeeeeeeno xdddd

danko   
Uruguay,  Uruguay

1:18pm on Thursday, April 21st, 2011 

lalalalalalalalallalalalal x hora

Anonymous   
Florianópolis,  Brazil

12:49pm on Thursday, April 21st, 2011

onde eles fizeram isso????????

karli   
Location unknown,  

12:44pm on Thursday, April 21st, 2011 

emmm jaja q looser esos pobresitoz ^^

Troni Yokumaro   
Brazil,  Brazil

12:16pm on Thursday, April 21st, 2011 

O Jacaré é o melhor, sem duvidas USAHEUAHSEUAHSU

Elizabeth   
Tijuana,  Mexico

11:59am on Thursday, April 21st, 2011 

Asen lo Mismoo pero me entretiene
Se la rifaron Con Esttha Pagina
Hahahahaha!! XD

chuga boom   
Porto Alegre,  Brazil

11:54am on Thursday, April 21st, 2011 

lalalalalalalalalalalalala vivivivivivivivicioo

Satan   
Mexico,  Mexico

11:12am on Thursday, April 21st, 2011

ke kagado rifadisimo! ajaj xD

Notsayinmyname   
Location unknown,  

10:40am on Thursday, April 21st, 2011 

What the hell is this this is the weirdest website EVER

Mateus Katsu   
Brazil,  Brazil

9:54am on Thursday, April 21st, 2011 

Meus olhos... estão queimandoooo, hahahaha

Manuel   
Sevilla,  Spain

8:58am on Thursday, April 21st, 2011 

jajajajajjajaja es la polla

Matheus   
Uruguay,  Uruguay

8:56am on Thursday, April 21st, 2011

tenso. Me sigam @mathhx | follow me @mathhx on twitter (=

Thalles   
Location unknown,  

8:49am on Thursday, April 21st, 2011 

muita onda
very nice.

Nyancat :D   
Mexico,  Mexico

8:21am on Thursday, April 21st, 2011 

NYANYANYANYANAYANYANYAN!!

Jonathan xD   
Guarulhos,  Brazil

7:47am on Thursday, April 21st, 2011 

kkkkkkkk
ke emo véy kkk

coisa do demonio kkkkkkkk

Nothinteressa   
Location unknown,  

7:07am on Thursday, April 21st, 2011 

loko!
isso é coisa do demônio!

feetje   
Dronten,  Netherlands

5:40am on Thursday, April 21st, 2011 

this is very very niceee hahah NL: dit is zoooo coowl

Bruno   
Uruguay,  Uruguay

4:51am on Thursday, April 21st, 2011 

Putzzzzzzzzzzzzzz mt show!!!

niina'   
Brazil,  Brazil

4:40am on Thursday, April 21st, 2011

adoorei... ri demias

Mateo   
Location unknown,  

4:10am on Thursday, April 21st, 2011 

XDXDXD, 0x:4x:x2 llevo viendo esto. Y no tengo daños cerebralalalalá lalalalá lalalalalalá, etc. Enjoy

DairuZ   
Location unknown,  

3:58am on Thursday, April 21st, 2011 

Llevo 08:xx:4x y subiendo, ya me lo se de memoria, de suerte no me da daños cerebralalalalalalalá lalalalá. .

brad sargen tmundin   
United Kingdom,  United Kingdom

12:35am on Thursday, April 21st, 2011 

you have been watching this for X6:Xx:x4. hav anothr beer

kotaro   
São Paulo,  Brazil

8:10pm on Wednesday, April 20th, 2011 

abra 4 de uma vez pra ver como fica legal

James   
Escondido,  United States

8:02pm on Wednesday, April 20th, 2011 

What the FUCK is this nonsense????

Deuce   
Los Angeles,  United States

4:59pm on Wednesday, April 20th, 2011 

Kinda creepy!!

israel   
Location unknown,  

3:29pm on Wednesday, April 20th, 2011 

muito showw caramba eu vi isso por 42 mituos de tão legal que é kkkkk

old é poco   
Location unknown,  

3:02pm on Wednesday, April 20th, 2011

bem vindo a internet...

Ren 4XE   
Rio De Janeiro,  Brazil

1:32pm on Wednesday, April 20th, 2011 

Nossa, essa animação dura somente uns 2 segundos

YO   
Location unknown,  

1:32pm on Wednesday, April 20th, 2011 

AKKDUHRNSHN!!!!

Lanna   
São Paulo,  Brazil

1:10pm on Wednesday, April 20th, 2011 

Estoou me rachaando muitoo toscoo (n)

Gu   
Uberaba,  Brazil

12:25pm on Wednesday, April 20th, 2011 

lalalala

chinguense   
Mexico,  Mexico

12:06pm on Wednesday, April 20th, 2011 

no manches es una jalada de elefante...:x xx .i.

Rapha The Kid   
São João De Meriti,  Brazil

10:59am on Wednesday, April 20th, 2011 

Kd o FUUUU e o POKER FACE? u.u

joel   
Campinas,  Brazil

9:46am on Wednesday, April 20th, 2011 

SHAUSHASHAUSHAUH
mto loko

Marco   
Gera,  Germany

9:40am on Wednesday, April 20th, 2011 

genial^^

rafael   
Brazil,  Brazil

9:35am on Wednesday, April 20th, 2011 

muito doidonex e tem um disco voador la atras e naum consigo para de escuta issoooooooooo uhuuuuuuuuuuuuu


Page:  34   35   36   37   38  -39-  40   41   42   43   44  

Your Name:

Vote:

Your Comment:

Security check *

security image
 


nigga flip - bouncing tits - HOMO HOMO - PHONE TRACE
- Sun Tanning Studio Live Cam - goatse video - Random Chat With Stranger



SWIRLY CAT



LAST 50 HAPPY PEOPLE CAME FROM:

  Country Town
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

free sms


lalalalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalala, lalalalalalalalalala, lalalalalalalalala, lalalalalalalala, lalalalalalala, lalalalalala, lalalalala, lalalala, lalala, lala, la, lalalalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalalala, lalalalalalalalalala, lalalalalalalalalala, lalalalalalalalala, lalalalalalalala, lalalalalalala, lalalalalala, lalalalala, lalalala, lalala, lala, la

site stats